Site-ul lor de pariuri este usor de navigat si ofera o multime de optiuni variabile din punct de vedere al pariurilor. Ca si in cazul tuturor caselor de pariuri, cineva trebuie sa decida ce este valoarea si ce nu este valoarea. Apreciez recompensele lor de loialitate care sunt creditate prin pariuri lunare gratuite si alte premii.

Serviciu clienti teribil. Nu-ti forma pietele in mod corespunzator pana la ora 11:00 in fiecare zi, pana la un moment in care acestea sunt copiate doar din puterile de paddy niciodata pariate. Niciodata nu au piete suplimentare disponibile doar in cursele I.

Locul, pariurile si atunci cand sunt formate, acestea sunt intotdeauna mai mici decat puterile. Inclinati-va sa citez un pret, intrucat nu eram langa un magazin, mi-au spus ca nu-mi pot oferi unul asa cum am biroul online, am intrebat ca un client bun, puteti sa vorbiti cu cineva si sa-mi dati un pret brut pentru un loc de pariere intr-o cursa.

Pentru a putea decide daca merita sa ma duc in timp ce conduceam la un magazin local de baieti sau sa merg la puteri asa cum stiam preturile lor, pentru ca erau TOATE disponibile online, asa cum ar trebui. Mi s-a spus ca nu. Tipic, nu este atitudinea mea de serviciu din partea personalului caruia nu le putea interesa mai putin. John Boyle nu si-a construit compania cu acea atitudine. Sunt sigur ca a oferit clientului ceea ce doreste in ratiune.